bra där millis!

jag som skulle börja blogga igen, HAHA!
men allt går om man vill, så nu jävlar!
 
jag ska dock åka på läger med alla ettorna på skolan på onsdag. 
de ska bli så gaaalet kul! paddla kanot och sådant, som jag tycker är skitkul!
och emma ska ta med sig gitarren så vi kan sjunga, IIIH :D
inte för att jag kan sjunga men ändå. 
 
och jag håller dessutom på att bli sjuk, fml jag orkar inte och jag har definitivt inte tid, träna, träna, plugga och tävla är ju typ de enda jag gör så någon sjukdom har jag inte tid med. men vi får väl se, jag lyckas alltid bli sjuk på läger. alltid. men i vilket fall. 
 
men nu ska jag ta och städa klart och kanske dricka lite té eller något sådant, puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

varför valde du privatskola?

Svar: Därför att den linjen jag valde bara fanns på sannarp annars, och jag vill inte gå där.och drottning blanka är en sån liten skola att de blir en "alla känner alla" känsla som är grymt bra :) jag blev tipsad om skolan av en kompis som redan gick där och alla lärarna är jättebra så jag tänkte, varför inte ge de ett försök liksom. trivs jag inte så är de bara att byta :)
millankarlsson

2012-09-10 @ 21:35:16
Postat av: Anonym

är det en bra privatskola?
har funderat och byta.. du vet man ahr hört så mycket skit med tanke på joun bour osv

Svar: jag tycker att de är en jättebra skola! alla våra lärare är jättebra! :) vad har du tänkt byta från? :)
millankarlsson

2012-09-13 @ 18:18:07

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb