ännu en kväll i soffan

skadade svanskotan på träningen i torsdags kväll och vi fick därför stryka oss från tävlingen idag och jag har nog aldrig varit så arg.
mamma ringde sjukvårdsupplysningen och jag fick strikta order om att äta ipren 3ggr om dagen i några dagar och inte träna på två veckor. ÄR HON HELT DUM I HUVUDET?! tänkte jag då. ååh, har nog aldrig gråtit så mycket på en gång heller.
jag kan ju inte sitta ordentligt, så att åka till Tanumshede var helt uteslutet för de är 30 mil dit. så istället har jag gått 8 kilometer för jag skulle tydligen röra på mig även om de gjorde ont :(

ligger just nu och kollar körslaget, och jag vet inte varför, i brist på annat? haha!
så jag låter en bild beskriva min dag och så hörs vi senare eller imorgon, puss!

Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb