millan här igen jappjapp!

grym start på lovet igår!
mina underbara bästisar frida och linus följde med mig hem och vi hade galet kul, tror inte jag har skrattat så mycket på otroligt länge.
när dom stack hem satte jag mig med lillasyster och kollade bee movie och jag missade slutet för jag somnade... :(

just nu väntar jag på att lillasyster ska komma ur duschen för att jag ska fixa hennes hår, hjälpa henne med vad hon ska ha på sig och kanske måla hennes naglar?
bara för att jag tycker sånt är skitkul! (A)
hon ska ha barnkalas med några av sina kompisar i eftermiddag.

min pojkvän åkte bort igår och kommer inte hem förrens om lite mer än en vecka, jag ska tydligen klara mig utan honom hela lovet. ah visst ._.




skriver nog sen, puss!

Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb