word.

hade tänkt göra en massa skolarbete idag, men vet ni vad?
mitt word funkar inte.
fuck life.
jag tänkte göra färdigt allting så snabbt som möjligt så att jag lixom är ledig sen, men nähe.
varför göra de enkelt för sig? -.-
och på tal om ingenting, erkänn man hade sexig bränna vid den här tiden förra året? haha, en eftermiddag och nacken/axlarna såg förjävliga ut...
snyggt att jag missade hälften av håret i toffsen med, HAHHA.
idag har jag annars bara typ kryat på mig för imorgon är jag ledig och jag tänkter inte ligga hemma och hosta!
just nu kollar jag på Navy CIS, kl 21 börjar house och sen ska jag sova, puss!
skriver kanske mer senare,♥
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb