har inte pallat skriva.

vet inte riktigt varför, men har inte haft någonting att skriva och det ända som händer i mitt liv just nu är plugg och pengar.
är det bara min blogg som är helt cepe? när man ska göra inlägg så är det bara "lägga in foton ikonen" som syns? :S
skumt!
men nu ska jag försöka plugga lite, har hur mycket som helst som ska in nu denna veckan +  att jag ska krya på mig inför släktträffen som börjar på fredag.
och imorgon går jag bara halvdag, och sen är jag ledig ända till på måndag, och sen är jag ledig torsdag nästa vecka (a)
aja, nu ska jag försöka plugga och sen ska jag käka lite, puss bloggen!
skriver mer sen♥
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb