inte på humör

lite smågrejer som jag är fett irriterad över för tillfället så jag vetefan vad jag ska skriva.
men jag ska iallafall snart gå och fixa en liten mysig dejt med duschen, sen ska jag måla naglarna.
jag älskar nagellack, och blev sjukt arg på mig själv när jag insåg att jag köpte grejer till mitt hår istället för nagellack.
life sucks sometimes, mhm!

imorgon ska jag med papi och hjälpa honom att sätta upp montrar och grejer, får väl hoppas på att de finns nån snygg att vila ögonen på ehe, (a) ;)
så jag får la lägga mig tidigt ikväll, ska upp runt sex imorgon,(?!)
tillochmed tidigare än vad jag gör när jag ska till skolan.
usch!
men de ska väl bli rätt kul ändå, najs väder+ pengar!
som antagligen går till typ nagellack eller min nya mobil, måste verkligen ha en!
papi har grillat, och nu äre mat så puss på er bloggen!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb