imorgon åker jag,

till skåne, rättare sagt hässleholm. typ iallafall, på onsdag begär jag mig till hästveda marknad och därifrån vidare till hörby. och stannar till på lördag :D
JÄÄVLAR VAD NAJS DE KOMMER BLI!
om de de av någon anledning skulle vara någon som läser min blogg eller någonting som ser mig där så får ni gärna skrika på mig, :D
men jag tar inte datorn med mig, så jag kommer inte kunna blogga imorgon, men jag tror jag ska försöka fixa ett inlägg imorgon bitti, eftersom att jag ska upp vid halv sju, fml.
och ett tidsinställt inlägg, men på onsdag kväll ska jag försöka skriva lite, för då har jag kommit till sandra, :D
de kommer upp lite bilder i slutet av veckan, vet inte om jag kommer lägga upp så mycket, men sen så, :D
söta cheyer! haha, men nu ska jag se så jag har packat allt, åker ju tidigt imorgon, puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb