hos matilda, :D

vi har precis kollat the town och nu kollar vi på en av våra favoritfilmer step up och diskuterar snygga kändiskillar, ehhehe (a)
typ vårt intresse, kolla dansfilmer och diskutera snygga kändisar ;)

sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, antagligen sticka hem till mig och hämta min dator, tar typ 3 minuter att gå hem till mig, :D

har inga roliga bilder som handlar om varken mig eller matilda på denna datorn haha, men om ni har tur så kanske ni får se någon gammal sen ;)
puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb