helgen med jennie<3

jennieälskling var hos mig fredag-lördag, mysigt!
vi grillade, och satt ute typ hela kvällen riktigt härligt.
efter hamburgarn som vi höll på att bränna upp grillade vi marshmallows över grillen och blev ännu mättare än vi redan var, fyfan man mådde ju typ illa ._.
fett tråkigt för er att bara läsa om min helg typ, ledsen för att uppdateringen suger hårdast men jag är typ aldrig hemma & de får ni lida för :(
men nu ska jag ta och borsta tänderna, snacka skype & kolla film.
puss!
de finns typ hur många fler bilder som helst på fb, både på mig och jenne & resten av de jag gör på dagarna.
Kommentarer
Postat av: mandabuus

as feeein äru!

och tycker vi ska ses snart igen :D<3

2011-08-01 @ 00:30:58
URL: http://mandabuus.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb