sjuk...

vaknade i morse och var trött som ett as som vanligt, men sen började jag frysa och skaka även om jag brukar tycka att det är kallt om mornarna så jag gick upp och åt för jag trodde att de skulle hjälpa.
simon sa att jag skulle gå och ta tempen och då hade jag feber :thumbup:
så just nu ligger jag och lyssnar på musik och ska gå och se om det är något kul på tv och sova en stund till.
och plugga sen om jag orkar ._.
mamma kommer hem vid tre och ska köpa glass till mig, jag älskar henne ♥

puss bloggen och hoppas att ni mår bättre än mig!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb