plugga, sjunga & smsa.

fast ah, vi kan ju nästan stryka plugga för det gör jag knappt endå.
eller rättare sagt jag kan inte.
jag hatar no, skiten sätter sig inte hur mycket man än tragglar och läser.
har dock skjutit upp provet så jag blir nog så illa tvungen till att göra de imorgon :thumbdown:
och dessutom att jag hur mycket som helst till imorgon, inlämningar, skriftliga förhör och sånt äckligt.
blä.
och död åt min mor som tog sönder mitt objektiv i söndags förra veckan påväg ut från flygplatsen.
hela grejen där linsen sitter är helt sne och den kan inte fokusera :(
så just nu har jag bara ett fungerande objektiv.
fyfan vad arg jag är.
fast nu ska jag dra iväg och bli glad igen för det är första träningen för terminen för mig :D
så puss bloggen jag skriver sen! :D<3
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb