internet

mitt internet har inte funkat nu på typ fem dagar, det är därför jag inte har skrivit något :(
vi ska nog lämna in min dator och se vad det är för fel för att den andra datorn vi har har funkat :S
jag skulle egentligen tränat nu men de var tävling så det blev inte så, nu är jag ledsen :'(
men ah, i helgen var jag med cassie & johannes. det var askul vi drog runt och jag höll på att frysa röven av mig, seriöst fyfan vad kallt det var!
jag orkar inte skriva så mycket mer, men jag ska se om jag kan hitta lite bilder och slänga upp i ett litet inlägg med en massa egobilder ;)
cuz' i know you love it :D
puss millan!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb