inte mycket bloggat idag alltså.

jag var ju sjuk idag som sagt men för att mitt internet lägger av 46 gånger i timmen så har jag inte orkar anstränga mig något nämnvärt.
fast nu fick jag låna pappas dingeldongel som hans jobb betalar, heh (a)
har mest sovit och kollat på tv (a)
- "IM AMERICAS NEXT TOP MODEL!"
- "oh really?"
hahaha fyfan vad jag garvade! hon som sa det åkte dock ut i samma program men endå....
och jag förstår inte grejen med fula modeller men den diskussionen kan jag ta imorgon!


puss & godnatt ♥
Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken fin blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-30 @ 17:40:54
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb