fyfan :0

ni har blivit jävligt dåliga på att kommentera får jag ju säga, innan jag åkte så kommenterade ni faktiskt bra men nu så gör ni inte det längre :o
varför detta?


aja, jag borde egentligen plugga på mitt noprov som jag har på fredag, visste dock knappt att vi hade jobbat med det vi ska ha prov på, men det visade sig i min nobok att jag hade börjat svara på frågorna?
hmm..

jaja, vad har ni gjort idag gott folk?
fucktardig bild, yeees men det har blivit brist på egobilder sen jag kom hem från tenneriffa (y) :D
puss♥
Kommentarer
Postat av: Moa

Du skulle ju göra en vidioblogg :D

2011-01-19 @ 20:50:13
Postat av: Julia [Foto & Digital art]

Hej! vill du få lite fler besökare kanske? Om du vill kan du gärna vara med i Veckans blogg på min blogg! Bara bläddra ner några inlägg så hittar du det :D

2011-01-22 @ 19:30:10
URL: http://photoart.webblogg.se/
Postat av: frida

naken fis :O!! klä på dig lilla du!<3

2011-01-25 @ 20:25:57
URL: http://fridalunding.blogg.se/
Postat av: Kevvan

Gillart ! :) <3

2011-08-17 @ 21:52:30

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb