förlåt darlings,

för att jag inte har bloggat sen igår.
GRATTIS ÄLSKLING♥
igår var jag ju hos calleälskling med basse, fanny & theo. haha fyfan vad kul vi hade!
& jag och calle firade 3 månader, jag älskar dig otroligt!

satt och kastade bollar och höll på inomhus!
vi satt och asgarvade hela tiden och nu har jag fått träningsvärk i magen bara för det ._.
fanny & jag hade lite tjejsnack med basse, haha aw :)
jag tog inte kameran med mig som jag tänkte för jag orkade helt enkelt inte. det blev lite bilder på mig och kameran, men jag har redan packat ner kameran i handbagaget för vi åker senast halv sex imorgon bitti!
fyfan vad gött det ska bli!
såå de blir inga bilder från igår tyvärr.
fanny sov hos mig igår, men jag vetefan om vi sov så bra, min säng är förliten för att vi två ska få plats med våra rumpor haha!
ikväll ska jag ha en millankväll, duscha o fixa inför veckan, poppa popcorn och kolla på "låt den rätte komma in" som går på tv ikväll!
så det finns en liten risk för att detta blir det sista inlägget innan jag åker, och se finns det en ännu större risk att ni får vara utan mig hela nästa vecka :(

pappa sa att mitt rum måste vara tipptopp innan vi åker, så jag kanske ska ta och fortsätta med det. ♥
puss bloggen!
asvcker bild innan lägret i sommras där jag skulle visa cassie att jag fick plats i väskan jag skulle ha med mig (y) <3
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb