surpriiiise

älska bilden, hhaha jävla psykofågel...
överraskningen var typ att vi åkte till danmark och kollade på nån jävla fågelshow, vet inte riktigt vad jag ska tycka om den om jag ska va ärlig.
den hade nog varit bättre om hon hade pratat mindre extremt grötig danska där man fattade noll och mer engelska..
eftersom att hon berättade en massa om dom.
men att åka bil var nog typ de roligaste, haha eftersom att vi bara var två i baksätet på bilen kunde man ju liksom bre ut sig lite, haha!
fan vad söt min bror är med headset och allt :D
älska denna bilden, tanten var typ helt lost!
älska att jag ser ut som en fisk på alla sånahära bilder, jättehög panna o grejer, haha!
men dagen har varit rätt kuuul, puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb