pretty little girl dancing in the dark.

jag åker till göteborg imorgon med familjen för att stanna till på onsdag, ska väl bli ganska roligt.
eller kanske inte...
men i vilket fall så blir det förhoppningsvis ett litet inlägg imorgon innan jag åker & kanske ett tidsinställt men sen blir det inget mer inlägg förrens på onsdag kväll när jag kommer hem :)
men då lovar jag er lite bilder också för jag tar självklart med mig kameran! :D
fan vilken smickrande bild min morbror fixade de första han gjorde när han kom in på mitt rum när jag fortfarande inte gått upp.. tänkte att ni behövde få er ett gott skratt igen, ehehe!
sexigt med dubbelhaka och lår som ser gigantiska ut när man ligger ner, HAHA.
men nu ska jag fortsätta snacka med bästis på skype, sen börja packa som jag borde gjort för längesen och sen somna till en film.
vet dock inte vilken, andra narniafilmen, trolltider eller pirates of the caribbean?
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb