alla har väl fallit nångång i trans, jag vet inget om det. men jag är fast inatt.

dagen har varit lite smått långtråkig idag, men jag låg ute och solade. eller haha de var väl så att jag somnade, annars hade jag nog inte legat där så länge (a)
men lite brunare har jag allt blivit :D
känner mig fett sugen på att fota, meeeeen mami & papi har kameran och dom är inte hemma.
fml.
då får jag väl sitta här då, utan den.
uschuschusch!


så ikväll ska jag bara måla naglarna, äta godis, dricka cola & kolla tv.
skriver sen, puss!
Kommentarer
Postat av: Flower

Finaste headern ever <3:P



2011-08-06 @ 22:07:40
URL: http://famekingens.blogg.se/
Postat av: Flower

nu har jag din msn :o

2011-08-06 @ 22:31:53
URL: http://famekingens.blogg.se/
Postat av: u know!

<3

2011-08-08 @ 23:01:38

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb