släktkalas

retard..
sån tönt jag är som sätter ljus i tårtbiten!
jag får ju säga att jag failade ganska rejält, jag hade satt ljus i tårtan, men kunde inte bestämma mig för om där var 14 eller 15 ljus.
men simon hjälpte mig och sa att där var 15, jag sprang på toa och tror ni inte att där var 17 ljus när jag kom tillbaka?!
jag märkte dock inget men mamma bara skrattade åt mig.
ha-ha-ha, jättekul...

jag fick pengar, eclipsefilmen & presentkort på HM, har inte fått alla presenter än så de ser jag fram emot (a)
men idag ska jag till kungsbacka, freeport och se om jag hittar något spännande.
hälsa om ni skulle få för er att se mig ;) haha
puss:*
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb