okayyyy

fett awesome väder, och de njuter jag bäst av inomhus.
hehe...

näe men, jag ska snart ut igen.
måste få lite färg innan konfirmationen, OCH JAG MÅSTE HITTA SKOR!
nån som vet någon hemsida/affär som har snygga skor i 35?

loca loca locaaaaa.

de låter som att mina grannar ligger och stönar på gräsmattan, ska nog ut och se vad dom håller på med ;)
haha, någon påstod att jag drog in magen på bilden i inlägget under, men de gör jag inte.
puss bloggen, skriver efter träningen ikväll!
smink i heeeeela ansiktet.
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb