fifteen years.

snart fyller jag 15.
ganska sick faktiskt, även om tiden har gått jävligt sakta ibland.
men imorgon smäller det.
haha,
  • jag kan bli tagen av snuten och sättas i fängelse
  • cykla utan hjälm
  • se barnförbjuda filmer på bio
  • ta moppekort
  • knulla lagligt
och en massa mera säkert (y)
men idag var vi på freeport i kungsbacka och jag fick köpt två födelsedagspresenter till mig själv, för ni vet jag hade ju PB med mig (a) ;)
hihiihihihihih, älska♥

nu är de min sista natt som 14 bast, gonatt:*
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb