anledningen till

att jag inte kan blogga är för att mitt internet inte funkar.
fuck my life.

50% på bikbok idag, paniktjatade på mamma så vi kunde åka in, såå skolavslutnings&konfaklänning, check!
+ en tröja & ett par leggings så nu är de bara skor kvar till konfan och det :)
pictures.

min katt ser ut som ett retard när han sover sådär med benen rakt ut, hahha.

smutsig spegel, ny tröja & bleka ben.

"outfit & facelook" HAHAHA, nej inte riktigt min stil att säga sådär alltså.

men nu blire nog lite mera städning tror jag, puss!
Kommentarer
Postat av: moaabreitholtz♥

såg dig :)

2011-04-07 @ 21:44:05
URL: http://moaabreitholtz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Visa koooonfaklänning :D

2011-04-12 @ 20:31:20

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb