studiedag.

hade studiedag idag, så sjuukt skönt!
jag och alla utom papps åkte och köpte skor. lillsis fick fan 3 par och jag tror att hon äger typ flest par skor :s helt sjukt!
jag köpte iallafall ett par nya gympaskor som jag verkligen behövde till både idrotten och till dansen så att jag inte förstör mina knän.
sen släppte mamms av mig i stan för att jag skulle träffa bästavän och lite annat spännande folk (y)
min bästavän har brutit armen, dumma fa-an. så hon är helt handikappad ;) men jag älskar henne endå :D
men nu ska jag plugggggga. jag har två läxor som ska redovisas i morgon och en av dom har jag inte ens börjat på :blush: hehe ;$
köpte ett rosa datorfodral i stan med. ni får bild på de sen. puussss<3
1
Kommentarer
Postat av: Angelica ♥ fotoblogg

Finalisterna uttagna!

var de just du som blev en av dom?

klicka in på min blogg & kolla läget!



Kram <3

2010-09-23 @ 21:04:03
URL: http://systemkameran.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb