inget bloggande igår...

jag var ute med koffe o dom istället, riiktigt trevligt :D
hellre de än o sitta hemma och mögla iallafall ;)
uschfyfan hatar detta jävla skitvädret!
jag kan ju säga att jag invigde min vinterjacka igår, och de vart ju tur de annars hade jag seriöst dött :0<3
HAHA när jag och paulina var i stan så skulle vi springa till pappa, och fyfaaaan vad de regnade :o typ skyfall, min jacka vägde typ 55kilo och jag hade en hel sjö i mina stackars converse :'(
men som sagt, tur att jag tog jackan (A)
bilden från januari någongång.
älskade jacka vad skulle jag gjort utan dig? <3
jag tror jag har tappat bort min kamera :o
eller näe vänta jag hittade den, heh (a)<3
kolla skitvädret ute lixom? -.-'

och mammi va snäll och köpte en sån tubhalsduk till mig igår, loveuu:*

och där fick ni en facelook också, sexig huh? ;)
varför i helvete för jag mittbena hela tiden?
JAG VILL INTE HA MITTBENA.

vad ska alla göra idag i det här jävla skitvädret?<3
skriver mer sen, puuss<3
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb