heh, hur faan?

lyckas jag med att alltid tänka, nä nu ska jag lägga mig tidigt men endå sitter jag här tills klockan är kvart över 11- halv 12? :s
frida vart här en snabbis idag också btw, innan konfan. som är fett seg.
jag fick sitta i fridas knä hela vägen till stället där vi var, inte för att de är så långt men endå. haha xd
heh, jag snodde fridas converse, eller rättare sagt jag lånar dom men hon får inte tillbaka dom (a)
men hon kan ju endå inte använda dom så de spelar ju ingen roll :D
typ nummer 19 fast ljusblåa :D
jag satt och kollade på nått äckligt innan på 4an, de är nog därför jag inte kan sova, för jag vågar fan inte :o
de började på w nånting... :s


nu ska jag sova, puss!<3
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb