träningen gick åt helvete.

det gick inte bra alls! jag blev jättetrött precis efter uppvärmningen, vilket jag inte brukar och det var ingenting som kändes roligt.
uschuschusch!
det enda roliga var när jonas tryckte på dennis vattenflaska så allt vatten flög rakt ut, haha!
såg ut som att stackars dennis hade kissat på sig ;)
och inte nog med det så började allting snurra, blä :( sånt gillar vi inte.
jag fick ont i huvudet och sånt äckligt också.
och mitt långfinger är fucking blått! kan nte röra på de, så min lillebror fick dela maten åt mig, haha!
han ska baka muffins åt mig imorgon, lite söt är han allt ibland :D
bilden är från 2009, men endå :)
ajfan, jag somnade mitt i inlägget igår ;s förlåt!
men ah, just nu försöker jag stå och platta håret med bara en hand, vi får ju se hur det kommer gå, och idag ska jag inte missa bussen, puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb