cassie gästbloggar hos lillmill :D

hello :)
nu när lillmill duschar så passar jag på att gästblogga, fast de var hon som sa att jag skulle göra de (A)
höhö, jag har så jäkla tråkigt, jag har vart sjuk i 2 veckor snart, måste bli frisk nuu! Missar som fan i skolan, och om jag inte blir frisk till fredag så kan jag inte slagga hos lillmill på lördag, jävla virus. Den som smittade mig... :@
jaja, skit samma, jag måste logga ut från millans konto här nu, så att hon kan logga in på sin egna dator.
Vi hörs kanske? :D
kram cassie ♥
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb