shaa ♥

förlåt för att jag inte har skrivit men jag snoozade tyå en timma imorse och fick stressa som fan till bussen -.-'
de regnade :'(
men väl i stan så sprang jag runt lite själv men mötte felix o krille som dunkade lady gaga, haha :D
jag gick med dom tills cassieälskling, elin o louise kom in till stan, vi sprang i lite affärer o skulle köpa töjning till mig :D
höh, de blev en vit 3mm, jag försökte töja nu för en stund sedan och de gör fett ont :o men jag ska fixa resten imon istället haha :)
nu sitter jag o snackar tele med chris, så jag har inte så mycket mer o säga.
så puss!<3
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb