nu jävlar!

nu jävlar ska här bloggas! men jag vet inte var jag ska börja någonstans.
jo, förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men jag har inte varit hemma så mycket och inte haft varken lust eller ork att skriva här.
dagen har vart jävligt najs även om det regnade lite i början, och då åkte mössan på ;)
43
så söta vi ääär :$
hahah, och bilder på kondomautomaterna i dk.
4445
ni får lite egobilder med (a)
46
yeah, gammalt smink och jag ser ut som fan :*
47
älskar byxorna (a)
och nu sist en bild som min superdarling gjorde till mig, bilden på mig är från typ januari så ni vet ♥
48
ett litet inlägg blev de iallafall, men nu ska jag fortsätta snacka tele med matte o smsa en massa!
puss och godnatt♥
Kommentarer
Postat av: HANNA - [fotoblogg]

Jag älskar dig bästavän! <3333333333333333

2010-08-14 @ 01:12:48
URL: http://haannafoto.blogg.se/
Postat av: Linda

yeah, vi e gölligast (;

tack för en trevlig dag gmn! <3

2010-08-14 @ 12:27:03

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb