meep meep

förlåt att jag inte skrev mer igår, men de va skitkul med superhanna igår! vi tog en massa bilder och skrattade och höll på. askul! loveubaby!<3
men seriöst, kolla vilken äcklig spindel som satt över min säng ;s någon som har förståelse över att jag har sovit på golvet en vecka i sommar pga spindlar?
jag gästades av denna och 3 till i förrgår. euuwww!
53
jag åkte in till stan och skulle möta hanna, men hon var tvungen att käka innan hon fick åka in.
så jag sprang och hämtade ut bilden som jag framkallade åt mamma och pappa, jag blev typ utskälld av tanten för att jag inte hade några mynt :s
konstiga tant :0
haha, men sen kom hanna o vi sprang i lite affärer o sånt :) väskan som jag skulle köpa finns inte längre, så nu är jag lite smått deprimerad :'(
sen träffade vi två av hannas kompisar som inte kan uttala namnet på där jag bor :o haha dåligt värre killar ;)
men ah, jag vet inte om de va så mycket mer o skriva om det. ni får läsa mer på hannas blogg om hon har skrivit något hhaha ;)♥
ä l s k a r d i g h j ä r t a t ♥
5455
yees, mitt ena öga har blivit kineskiskt ;s
56
superhanna♥
57
haha, bilden ser lite diss ut från min sida, men superhanna e söt som vanligt! ♥♥585960
höhö, seriösa klubben in the hoouse ;)
61
told ya' (a)<3
6263
roooumpah ;D
646566
behind the scenes, hahah vi glömde stänga av min kamera som stog i fönstret så när hanna tryckte på fjärrutlösaren så tog båda (h) haha ;)§
67
fett rolig dag superman, vi får ses oftare!♥♥

och såhär vacker är man efter träningen. snygg huh?686970
snygg som alltid, noot fyfan sminket typ rann ju :0


men idag har vart najs med, jonathan ringde och väckte mig för att han skulle komma :D
de var nog bästa väckningen på länge, bror du är bäst (L)
sen typ satt vi o snackade o konstaterade att ränderna på mina väggar e ojämna haha :D
loveubror :DD


puss på dagen♥
btw, gekaaaos imon :DDD
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb