god kväll bloggen!

hej bloggen, nu är jag typ precis hemkommen från bakken i danmark!
de va fetingnajs, och jag känade 50 spänn haha (h) de fanns typ massor av snygga killar, så man hade ju lite att titta på (a)
en kille kom fram o sa:

killen - kram?
jag - nejtack.
killen- *tittade på mig och gick*

han var ju fan helt pissblöt, och jag hade vitt linne som hade blivit vackert genomskinligt om jag hade kramat honom. slå vad om att de va därför han ville krama mig?
sen så gick han o glodde på mig dom andra gångerna han såg mig (y)
jag kan ju säga att karusellerna där e fett awesome! åk dit, ååååk dit! :D
de kommer 2 roliga bilder imorgon när jag har hittat minneskortsgrejen <3


godnatt! :d
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb