random inlägg.

hela dagen jag har varit jätteduktig och hjälpt till att klippa gräset.
men fy fan vad jag får lida, iochmed att mina handleder tar stryk som fan.
75
höh, snyggt o osminkat (y)
76
jag älskar den♥
men jag älskar min lillebror för tillfället som var gullig och bakade chokladmuffins åt mig (a)
ikväll blir det pizza, yeeah love it! :D
vad har ni gjort idag, och vad är eran favoriträtt? ^^
yes, ibland älskar jag mina ögonfransar (a) :D
77
inte bästa bilden att visa de på, men endå :D
titta vilken bra paparazzifotograf min bror hade blivit, nooot.
78
HAHAHHHA!

detta blev ett jävligt random inlägg och inget hänger ihop. men vadfan (a)
och nu ska ja kolla svampbob, puss!<3
Kommentarer
Postat av: Julia

du äääär så söt :D <3

2010-08-20 @ 17:34:36
Postat av: :)

älskar din blogg, adda äru gull:) [email protected]



2010-11-27 @ 18:02:51

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb