7 månader♥

jag och min bästavän firade 7 månader den 4 augusti, och det firade vi med glass hahah :D
jag kom på det nu, att vi gjorde de och iomed att vi käkade ben o jerrys då, så fick de bli att vi firade med det (a)
bara för det så blir det bildbomb på mig och cassie!<3

8
en av dom första bilderna på oss, omg det var den sista april.
första gången vi slaggade över :D
9
höh morgonbild, klockren som fan :D
10
sisterfromanothermisterlove<3
11
hahha xd
12
<3
7

lillplutt♥storplutt
millankarlsson♥cassiehall
millan♥cassie
Kommentarer
Postat av: Henrik

fin blogg<33 :)

2010-08-07 @ 02:46:03

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb