heeej bloggen!

började skoldagen 8:10 med tyska där vi kollade på någon tecknad kortfilm som handlade om Djävulen som skrev kontaktannonser och ville hitta en fru. rätt rolig faktiskt, haha! sen hade jag håltimma mellan 9:10 och halv 1, lite lagom drygt men de får väl gå! 
 
sen hade jag första träningen på en och en halv vecka också, hostade som en idiot men vi körde ju inte så hårt som tur var! jag var väl hemma runt fem eller något, skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull :)
 
och sen dess har jag bara ätit och duschat, hade tänkt få lite plugg gjort men icke ._.
men jag ska iallafall försöka börja på min svenskanovell som ska in på fredag eftersom att jag missade novellskrivningen i fredags för att jag var sjuk. men vi får se, de är ju min obligatoriska Housekväll ikväll.. haha!
 
jag har inga roliga bilder heller, har ju ingenting.. haha! men vi hörs sen!
 
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb