pictures in the sun

jag älskar dig bästavän, <3
gick upp helt sjuktligt tidigt idag, typ halv 10 wtf?! :O
käkade frukost och gick ut och spelade volleyboll med mami & nellie, rätt kul faktiskt men fyfan vad varmt!
men nu ska vi inte klaga ;)
åkte till cassie, fixade mig o sen drog vi ner till stan :)
har inte så mycket mer att skriva om idag typ, men anledningen till att jag inte uppdaterar så mycket är för att jag inte är hemma, men ni får leva med det såhär på sommarn när de är fint väder.
puss!
Kommentarer
Postat av: cassie ♥

HAHAHHAHHAAHAHAHAHA MILLAN......

2011-07-28 @ 01:32:35

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb