mysig morgonridtur.

vaknade vid 20 i åtta i morse, så inte okej.
men jag kollade ut genom fönstret och såg att sandras mamma redna hade börjat sadla hästen, o tänkte bara fml jag orkar inte!
haha!
men de gick riktigt bra, knashästen var inte riktigt lika pigg idag, kunde tillochmed skritta henne med långa tyglar, SNELHEST!
solen sken tillochmed men när vi satt av så började de regna ._.
idag ska vi nog till sjöbo marknad, tror jag, om de inte regnar för mycket.
de ska bli askul!
men jag skriver mer sen, puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb