Rihanna - Diamonds

Är just nu den bästa låten, går och sjunger på den hela tiden hehe. 
 
vaknade hos fredrik imorse, galet mysigt. vi kollade på Johan Falk igår, kommer dock inte ihåg vilken av dem.. hehe. åkte hem vid lunch, eller ja, frukost typ, vi gick inte upp förrens vid 20 över 11. 
 
Mina sov här torsdag-fredag, galet mysigt de med! efter skolan satt jag och höll lisette sällskap tills hennes syster kom och sen gick jag och sa grattis till min kära vän jonathan som fyllde 18, helt crazy, jag vill också fylla 18 ._.
 
Jag invigde också mina nya skor från Notme.se, helt underbara <3 tänkte ju ta bild på dem, men de blev inte så. 
minneskortet på min mobil är nämligen fullt, så sur jag blir :(
 
men jag lovar att ni ska få en fin bild eller två när jag kan, haha! 
jag har lovat att hjälpa min bror med maten så jag ska nog gå och göra de nu, puss!
 
 
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb