hemma från träningen

hade lektion i typ 30 min i morse, grymt Haha! stack in till stan med min fina Mina, gick i alla affärer, snackade skit och åt myslunch på sandys :D hade tyska sista lektionen med, faktiskt helt okej :)

sen var de ut i regnet igen, mötte Fredrik och Linus och var med dom en stund sen stack jag och tränade.

de gick också helt okej även om jag har fruktansvärt ont i mina ljumskar, kan.knappt lyfta på benen, fyfan.
men de känns grymt härligt att vara tillbaka på träningen, svettas och få lite blåmärken! de låter som att jag håller på med boxning eller något men de är faktiskt dans ;) haha!

men nu blir de duschen och kanske lite plugg, see ya

biff är vad jag är!

Kommentarer
Postat av: clara

vem är din bästa vän ?
hur var det att börja i en ny klass ?

Svar: Hej! jag har fyra bästa vänner, men alla mina vänner är bäst!det var jätteroligt! jag kände en sen innan, men det var roligt med lite omväxling från dom man gått med sen 3an typ :)
millankarlsson

2012-10-14 @ 20:31:59

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb