nya grejer!

ni får ursäkta att jag inte skrev nått mer igår men min kära bästastebästavän kom hit, sen kom fanny och höll oss sällskap :D har alltid galet roligt med dom knasbollarna!
fanny sov här och vi kollade top model sverige, jag älskar de! rebecka eller jenny borde lätt vinna, snyggaste brudarna i huset!

sen kollade vi house, big brother och sen house igen, haha! big borther alltså, vilket jävla påhitt, galet underhållande dock.

idag har jag bara varit i stan, sprungit på bokrean och fick med mig en bok hem, men nu i efterhand verkar den inte jättebra...

fick med mig ett par jeans och en tröja hem från bikbok också, jeansen var perfekta funderar på att tacka gud för storlek XXS ;)

dom är ju dock snyggare irl... haha


och mitt älskade transparanta linne, de kommer va så galet snyggt till ett par shorts eller nått, mums!

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Latife Vardari

JA han är sjukt snygg! Han heter Francisco Lachowski, sök hans namn på weheartit och du kommer svimma när du ser alla andra bilder! <3

BTW, köpte samma linne som dig igår :D

2012-02-22 @ 21:13:18
URL: http://iiifes.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb