one day when you're falling

i'll be standing right next to you

hemma från träningen nu där vi bara har kört julshow, för på lördag ska den sitta!
även om de bara är genrep...

men julshowen är i folketspark den 10/12 och den 11/12, alla biljetter den lördagen 10 är dock slutsålda men de finns några biljetter kvar till de tre showerna vi ska ha på söndagen, biljetterna kostar 100 kr/st.

kommentera osvosv om ni vill veta mer, :)
men nu ska jag ta och hoppa i duschen och försöka hindra mig själv från att gå och fixa mer kaffe, de är inte bra att dricka en massa kaffe hela tiden.... :(
fetesöt chey på feteful bild, men de blir nog ett godnattinlägg sen, puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb