slänger upp min första dagens....,

"outfit" haha fyfan vad hemsk jag känner mig, är verkligen ingen modebloggare men eftersom att alla andra gör det så varför inte hänga på? ;)
kofta-mammas (y) linne-piraia, jeans-lillebrors från Grunt, halsband:hjärtat-från älskling♥ kinestecknet-från farmor köpt i kina & betyder lycka.
jag vet också att jag har lagt fokusen fel på den sista bilden.
båda bilderna är asdåliga & oredigerade men som sagt jag orkar inte just nu (a)
men nu ska jag ut och fota hade jag tänkt, puss!♥
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb