har varit så sjukt mycket på sistone.

de är därför jag inte har skrivit någonting, förlåt för det.
men idag var det tävlingen som jag har tränat inför nu nästan varje dag i två veckor känns de som.
vi tappade bort oss i rocken, missade hela den bra delen och var i baktakt typ ett eller två grundsteg.
buggen gick asbra och jag är jättenöjd!
och det slutade med...
jättedålig bild, tagen med camen för mitt loggfoto på fb. men jag har nte kameran här.
VI VAAAAANNNNNNNNN båda klasserna! :D
ooh vad glad jag blev!
kan bero på att ett av paren dansade boogierock, och de andra var i baktakt typ hela programmet.. hoppas ingen av dom läser detta haha (a)
och i buggen var det ju min älsklingsdomare så de gällde bara att flörta lite extra ;)
haha! men jag tror de kommer fler bilder sedan när jag har fixat med kameran.
puss bloggen!

jag dansar bugg ungdom regional & rock junior regional om de är skulle vara någon som undrar btw, hhah.
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb