det är otroligt gött att inte ha någonting att göra♥

första dagen på länge jag inte har med något som har med skolan att göra med mig hem, så ikväll ska jag softa!
även om himlen faller neeeeer, nanananana nanananana.
näe nu vet jag inte mer, hade två prov & två läxor tills idag btw.
hade inte pluggat till någon av dom btw. heheheee, ajdå. :thumbup:
men nu ska jag ta och ladda ner lite musik, puss!♥
bjuder på mig själv igen, hehe.
men jag ska se om jag kanske kan få med mathilda på en bild eller två imorgon, (a)
och cassie ska definitivt va med på bild! :D
Kommentarer
Postat av: viiktoriia - fotoblogg ♥

sv; du ! ♥

2011-04-01 @ 15:06:41
URL: http://viiktoriiasfoto.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb