älskade jennieknas♥

någon som sa normal?

ey bruden, jag älskar dig!


tror att denna får avsluta, de kommer säkert upp någon mer bild på mig och jennie lite då och då! :D
jag lägger nog upp resten på fb, haha! ;)
men idag har vi bara softat, morgonen började med att vi var två duktiga cheyer som cyklade upp till affären och köpte yoggi, vi ville liksom inte ha mjölk till jordgubbarna?!
haha, näe men sen drog vi in till stan, träfffade lite folk, åkte till jennie och sen gjorde vi väl inte så mycke mer typ?
men nu ska jag se navy cis och smsa :D
om jag inte orkar skriva mer ikväll - godnatt!
Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

söt blogg :)

2011-07-05 @ 23:37:47
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

åh tack :)

2011-07-05 @ 23:43:00
URL: http://smnmode.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb