helt död typ..

haha, efter ridturen på sandras häst som bara var runt en timme så är jag helt död.
kan inte lyfta armarna och mina händer skakar som fan, haha!
knashästen är sjukt stark och de enda hon gör är att springa, men jag klarade mig riktigt bra :cool:

lite extremtölt och full galopp gör ju att man vaknar iallafall :D
ihihih, jag träffade världens sötaste människa innan, AMANDA OM DU LÄSER DETTA SÅ SER DU ATT DU ÄR JÄVLIGT SÖT!

det enda jag har gjort idag är att bara runt på min väska, (som är typ lika stor som mig och såg ut att väga lika mycket också) i hästveda, hässleholm, kristianstad & hörby så om ni har sett en stor grön väska som är ute på promenad med en liten blond människa så är de nog jag :thumbup:
men nu ska jag nog fortsätta smsa lite och joina soffan med sandra och kolla two and a half men, puss!
jag har inga bilder förrens på lördag, därför blir de bara en massa texinlägg, förlåt för detta :(

Kommentarer
Postat av: manda ♥

asså ne, du är fett söt & tycker vi ska ses igen:D♥

2011-07-13 @ 23:49:20
URL: http://mandaskywalker.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb