asnajs väder!

och jag sitter hemma och steker medans lillebror är på stranden, mami och min syster är på simba och papi är på svensexa.
så jävla najs att bara sitta hemma i solen, softa stenhårt med musik dunkande på max och bara hoppas på att jag får lite färg!
måsta ringa sandra sen med, liten remembernote till mig själv.

ni får bilderna från frida senareikväll eller någonting, vid kvart över fem typ för då ska jag in och kolla på Harry Potter och fenixordern som går på tv, hehehe love it!
puss på er, och ut i solen ffs!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb