shopping

förlåt bloggen, skulle egentligen skrivit ett inlägg precis när jag komhem men jag fasnade vid en massa andra bloggar!
men nuså :)
det blev stan istället för badhuset som tur var.
mamma tyckte inte att jag skulle bada med min tå, ibland [väldigt sällan!] gör den lite nytta!
så det blev en sjukt kul shoppingrunda på stan med älskade saknade cassie bästavän, agnes & elin.
jag vet att kollaget är otroligt snett och oproffsigt gjort, men om man är aslack för att ens photoshop inte gör som man vill så blir det såhär.
jag köpte:
sminkborttagning
värmespray
världens äckligaste powerking
bh
bikinitrosor
mascara
lypsyl
& örhängen som inte kom med på bild (y)

har också fixat tröjan nu som jag sa igår, vet inte om jag ska klippa den kortare.
fin/ful?  hiss/diss?   tell me!


men nu ska jag nog ta och tvätta bort sminket, borsta tänderna och dejta sängen några timmar.
jag måste till doktorn imorgon också för att se om jag måste ta tabletter om min tå blir infekterad, i värsta fall så kommer jag inte få vara i solen. CUTCUT.

mamma ringer förhoppningsvis inte så tidigt, så jag får kanske sova en stund.
puss bloggen!
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag va på badhuset ;)<3

2011-01-05 @ 14:03:23
URL: http://supergodisgrisen.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb