scorpion king - rise of worrior

är det på tv just nu, hade jag fått välja tvprogram så hade jag ju inte suttit och kollat på detta iallafall ._.
lite tufft att dom har rökfria pauser iallfall (y) haha!:thumbup:

jag har dessutom så tråkigt att jag sitter och tjockar i mig chips & spelar stardoll.
sulle köpt lösögonfransarna med hade en fucking stardollpeng för lite :mad:
får la vänta i 70 minuter till med att köpa dom :(
btw, sandra föreslog att jag skulle göra en videoblogg, HAHA!
tycker ni det med? och vad skulle jag snacka om isåfall? :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! :D<3

2011-01-05 @ 23:05:06
URL: http://uppohner.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Det du skriver kan du säga istället ;)<3

2011-01-05 @ 23:05:46
URL: http://uppohner.blogspot.com/
Postat av: ulvq

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Sjukt kul skulle det vara, denna bloggen äger bara det som fattas :;DDDD

2011-01-05 @ 23:56:35

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb