inspiration.

har ni någongång läst någons blogg eller kollat på någon hemsida och helt plötsligt blir ni jätteglada?
det är typ det bästa som finns. eller nej, men nästan.
de är värsta underbart och jag blir shoppingsugen som fan sådär mitt i natten (y)

  1. men inatt har jag lite och göra iallafall, jag ska fixa om min crewtröja [storlek medium] till en magtröja, och om det blir fail så har jag ju trots allt en till ;)
  2. fixa ihop en grym spellista till min mp3 som jag kan dansa till på tenneriffa ;) eller, ah om de inte är någon som kollar så, haha :D
  3. skriva upp vad det är jag ska köpa imorgon så jag inte glömmer det (y)
puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb