hot and dangerous...

if you're one of us than roll with us.
jag har inte gjort någonting på typ hela dagen ;s
softat sataan bara typ (y) haha :)
men imorgon så blir det lite shopping med cassandra hade jag tänkt, om jag nu får tag på henne (y)
ska köpa lite grejer till mitt hår, jag har gett mig faaan på att det ska bli längre!
asvacker bild från typ ööh slutet av maj förra året mitt i en hostattack (y)
men ah :)
tänkte lägga upp en låt som jag hörde precis, riktigt grym faktiskt!
som sagt, grym!

slänger nog in ett litet inlägg senare med, puss!
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb